30/1/11

Uns dies de platgeta i.... ens separem!


Després de Imacita ens vam aturar a Huanchaco, el segon paradís per als surfistes Peruans després de Máncora, el maaar, el maaaarrrrr

Allà ens vam allotjar a casa d'una dona que ens va tractar com a fillets. Aissssssss, que be!


I després l'Anna em va deixar..... si només van ser per 18 dies però ens vam separar, ella a Catalunya i jo a el Perú, el cop va ser tant fort per a mi que només Krishna podia aplacar la pena que tenia el meu cor, de manera que vaig marxar a buscar la llum a l'Ecotrulypark, allà vaig poder cantar a Krishna:

Hare Krishna Hare Krishna Krishna Krishna Hare Hare
Hare Rama Hare Rama Rama Rama Hare Hare


Sincerament... després de 3 dies de Krishna amunt i Krishna avall i Rama amunt i Rama avall, en vaig acabar una mica fins als collons. Tot i que va ser molt divertit participar de les seves celebracions, totes plenes de musica i de cants. No crec que el típic capellà católic es deixes posar per un nen al cap un barret tipus pallasso del McDonals en mig de la missa i que continués cantant tant alegre.

Vet aqui una fotico del puestu... bonico de veres tu!



La resta de dies on els vaig passar? Doncs uns dies a Huanchaco, fent passejades pel mar, xerrant amb immigrants de totes bandes i passant el nadal menjant en un tupper ware menjar per emportar i jugant al parchís amb dos alemanys... ais, que típic.

I uns altres dies a Lima, amb ganes de matar al Richard, un americà afincat a Brasil que esta viatjant per el Perú i que es passava tot el dia practicant amb el piano del hostel, al final el c****on em va fer emigrar a un altre lloc on vaig poder gaudir del silenci.... el silenci.... a que sona be?

I finalment, va tornar l'Anna... amb una agradable sorpresa!

Moltes gràcies a tots aquells que vau participar del video! Va ser molt emocionant!

De tant en tant, se us troba a faltar :)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada