10/4/10

Fotico tico tico ti, fotico tico ta

Hola a tothom i mes concretament a ningú.

Sabem que no podeu dormir esperant les nostres cróniques des de l'altra punta del món.
Sabem que dia i nit poseu espelmes a la Moreneta per a que expliquem que hem fet a Ushuaia, al Perito Moreno, a El Chalten, a El Bolson o que estem fent ara a Mendoza.

Pero all i aigua.

Ara com ara toca una meravellosa sessió de les foticos que vam fer mentre feiem el creuer pels canals de la Patagonia xilena i les foticos de les Torres del Peine i que PER FI he pujat al ciberespai sideral.

Quan fa d'aixó... mil anys? Bé, vosaltres trieu. O les mireu ara a casa vostra i per tant podeu mentir en dir-nos que les heu vist, o a la tornada quedem per a una d'aquelles sessions taaaaaaant ansiades per tothom quan algú et diu:

Perquè no quedem per sopar i us ensenyem les 3.987 fotos del cap de setmana que vam passar a Berlín?

Aixó es el creuer pels canals.



I aixó son les Torres del Paine




Apa, agafeu crispetes, desconecteu el mòbil, i feu un pipí, que en teniu per estona.

Fins araaaaaa

2 comentaris:

  1. Hola macos,

    Molt xulo saber que esteu bé i us ho passeu millor. Per aquí les coses van anant, ara fa un més nevava, i ara la gent comença a portar les mànigues curtes. Com són les coses.
    Són impressionants les fotografies que heu fet. Que n'hi haurà més?

    Per cert, jo vaig ser a Berlin i vaig fer 4 Gb de fotos, que venen a ser unes 3.987. :-)

    ResponElimina
  2. "Per cert, jo vaig ser a Berlin i vaig fer 4 Gb de fotos, que venen a ser unes 3.987. :-)"

    jajajajajaja

    aleix

    ResponElimina